العيد معنا احلى ... ديكور العيد الجديد

الأحد، 28 أكتوبر 2012


سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حبيباتي والله انا عايزه افرحكم كلكم 
بس صعب عليا اوي توزيع الهدايا
علشان اقدر ابعث الهدايا للبنات الي فازوا في ديكور العيد علينا ليله العيد
قلت مبارح مش هدي غير اول 12 تعليق
بس بسم الله ما شاء الله لقيت 32 بنت هههههههه
انا قلت مش هزعلكم وبعثت لكل البنات الي علقت 
بس انا بعثت لاول بنات طلبت الدكيور مرتين وباقي البنات وزعت عليهم ديكور تاني
مش حبيت ازعلكم على العيد وقلت افرحكم
بس خلينا نتفق
انا عاوزه اوزع هدايا البنات ليلة العيد ومش لاقيه وقت والله
علشان كدا ارجوكم نلتزم 
النهارده هدي بس 12 تعليق بس بشرط ميكنش رقم الهديه متعاد 
والي رقم هديتها متعاد مش هحسبها 
ارجوكم خلينا نشوفهم
 

هناك 6 تعليقات:

  1. ررروووووووووووووعة والله وصلت شكرا

    ردحذف
  2. انا اختاار رقم 10

    و اسمي بستاردوول Milissa-MiMi

    ردحذف
  3. انا بختار رقم5 واسمي بستار دول lade---

    ردحذف
  4. بختار رقم7 اسمى بستاردول lovestarsalwa5

    ردحذف
  5. انا اختاار رقم 2

    و اسمي بستاردوولstardoll-souad

    ردحذف